Michael Lykke Aagaard

Online copywriter, test-junkie, content marketing-evangelist, landing page-fanatiker…

Jeg er selvstændig, og siden 2007 har jeg brugt det meste af min vågne tilstand på at optimere og teste websites for at finde ud af, hvad der rent faktisk virker i online marketing.

Michael Lykke Aagaard Jeg er besat af at teste, fordi jeg mener, at det er den eneste måde at finde ud af, om mine ”optimeringer” rent faktisk er optimeringer, der gavner forretningen. Samtidig er det den bedste måde at sikre, at mine kunder får noget ud af det, de betaler mig for, og at jeg hele bliver klogere og bedre til mit arbejde.

Jeg taler ofte til arrangementer og konferencer i både Danmark og udlandet, bl.a. har jeg holdt flere indlæg på de kendte amerikanske konferencer Optimization Summit og Email Summit samt det danske Digital Markedsføring (2010, 2011, 2012).

I 2012 startede jeg min internationale blog ContentVerve.com, og jeg har skrevet masser af gæsteindlæg til kendte internationale blogs som KISSmetrics, Unbounce og Copyblogger.

“Michael har en værdifuld kombination af både målgruppefokus og forretningsforståelse og formår at ballancere begge i det rette forhold. Han er sprængfyldt af både relevant viden og kreative løsningsforslag. Han er desuden en af de få samarbejdspartnere, der tør både give efter og stå fast over for kunden – hvilket gør ham til en værdifuld leverandør, som man kan sparre åbent og konstruktivt med.”

- Heidi Collin - Onlinechef, OK Benzin

Mig på scenen med Eric Miller og Adam Lapp til Optimization Summit ’12 i Denver

Jeg arbejder direkte for mine kunder og mine specialområder er: webtekst, landing page-optimering, konverteringsoptimering og online testing.

I min karriere har jeg skabt resultater for bl.a. FitnessWorld, OK, Saxo Bank, Kræftens Bekæmpelse, Dansk Røde Kors, Bonnier, Royal Copenhagen, VIASAT, Syd Energi, MATAS, Berlingske Medie, Lokalebasen, L’EASY og mange, mange flere kunder af alle størrelser og inden for alle mulige brancher.

Jeg underviser regelmæssigt i konverteringsoptimering, online testing og webtekst. I min tid har jeg holdt seminarer og lavet undervisningsforløb for bl.a. DFDS, Rambøll, Bonnier, Berlingske Media, DONG Energy, Sparekassen Østjylland og Region Midtjylland.

Mig der underviser i CTA-tekst til Optimization Summit 2012 i Denver.

 

Hvis du gerne vil hyre mig til en opgave eller til at lave et undervisningsforløb for din virksomhed, er du velkommen til at kontakte mig på: michael@onlinetekstforfatter.dk

Jeg tager pt. 1.000 kr. i timen ex. moms og laver ikke opgaver for mindre end 10.000 kr. Samtidig vil jeg med det samme advare om, at der kan være en ventetid på opgaver, da jeg som regel er godt booket med kundeopgaver og undervisning.

Jeg arbejder generelt ikke som underleverandør for bureauer, da jeg foretrækker at arbejde direkte for kunden.

 

“While I was in Atlanta last week, I met an incredible guy named Michael Aagaard. What’s amazing about Michael is that although he is very young, he has turned down some high paying and secure internet marketing jobs to do his own thing and be his own boss. He even flew all the way across the Atlantic from Denmark (where he lives) to attend the SEO conference I spoke at.”

- Marcus Sheridan – TheSalesLion.com

“Having worked with Michael om a number of projects I can testify that he brings a lot to the table. He’s a rare combination of copywriter, and SEO specialist with a strong focus on results. I’ve worked with other copywriters and they tend to either be strong with SEO or with sales. Michael, however, not only masters both these complex fields, he also knows how to balance them. I’d hire him for any project, regardless of it being in English or Danish.”

- Jens Schriver – Gradua Networks, ClickLab, Schriver Investimentos Ltda.

 

Kommentarer

  1. Erik Madsen Greve Siger::

    Jeg har ikke lige et firma, der skal have en opgave løst, men jeg synes, at er spændende at du gør kommunikation til en videnskab. Der er efterhånden mange der blogger og nogle gange føler man, at de bare sætter sig til tasterne og tømmer hovedet for tanker, det er rart at se, at nogle faktisk tænker inden de skriver. Al information på nettet burde efterhånden udstyres med en dato, da mange udsagn mister deres gyldighed på ganske kort tid, uden at man som læser, er opmærksom på dette. Der er heller ikke mange (efter mit skøn) bloggere der rydder op ved at korrigere deres artikler, når de først er sluppet ud i æteren.

    Tak for en god hjemmeside og nogle rigtig brugbare tanker om testbar kommunikation.

Kom med din kommentar!

*

Din email bliver ikke vist her på siden.