Gratis 80 minutters webinar om landing page-optimering for begyndere med Michael Aagaard

For nylig holdt jeg live webinar om landing page-optimering for begyndere via Marekdu.com. Jeg har fået lov til at dele webinaret på bloggen, så nu kan du få 80 minutters gratis undervisning i, hvordan du opbygger og optimerer effektive landing pages, der konverterer nysgerrige besøgende til betalende kunder.

I dette webinar får du bl.a.:

  • En introduktion til landing page-optimering: hvad er en landing page og hvorfor er landing pages afgørende for din indtjening og online succes?
  • De 4 vigtigste optimeringsprincipper: relevans, tilbud, friktion og utryghed.
  • En lang række cases, tests og konkrete eksempler på landing pages, der virker, og optimeringsprocessen, der ligger bag.
  • Masser af inspiration og tips til tests og optimeringer, du selv kan lave med – lige med det samme.

Michael Leander fra Markedu.com starter med at lave en introduktion til platformen og webinaret. Selve undervisningen starter 8,25 minutter inde i videoen, så bare spol frem, hvis du vil i gang med det samme.

God fornøjelse!

Tjek de her relaterede artikler:

  1. Landing Pages for Dummies – en lille introduktion til Landing Pages
  2. Ugens tip til din webtekst: Stil dig selv dette spørgsmål og få mere ud af din landing page
  3. Live webinarer, Atlanta Optimization Summit, og gæsteoptræden med Online Tekstforfatter
  4. Tjek mit podcast på Pottercut.dk – 15.000 kr. gratis landing page-goodies
  5. Hvad er landing page-optimering egentlig? Få svaret her!

Kommentarer

  1. Ulrik Siger::

    Lækkert. Skal ses senere i dag :-)

    • Michael Aagaard Siger::

      Hej Ulrik – jeg er super glad for at høre, at du vil tjekke webinaret ud! God fornøjelse ;-)

      - Michael

  2. Hej Michael

    Det var da en super fin julegave! Jeg glæder mig til at se det og vil i øvrigt rose dig for dine informative artikler :) Tak for det.

    Mange hilsener
    Christina

    • Michael Aagaard Siger::

      Hej Christina – mange tak for de rosende ord! Jeg er glad for at høre, at du kunne bruge julegaven ;-)

      - Michael

  3. Andreas Linde Siger::

    **** et lækkert webinar! Jeg er ikke særlig stærk indenfor landing-page optimering, så det var godt med en grundig introduktion!

    • Michael Aagaard Siger::

      Hej Andreas – tak for kommentaren!

      Jeg er rigtig glad for at høre, at du fik noget ud af webinaret ;-)

      God jul!

      - Michael

  4. Lise Halskov Siger::

    Hej Michael, Så fik jeg endelig tid til at smutte forbi og lytte. Gudlkorn som sædvanlig fra dig. Tak for det!
    Mange hilsener Lise

    • Michael Aagaard Siger::

      Hej Lise – jamen det var da så lidt ;-) Jeg er bare glad for, at du kunne få noget inspiration!

      Ha’ en rigtig god jul!

      - Michael

  5. Lise Halskov Siger::

    Også en rigtig glædelig jul til dig!

  6. Hej Michael,

    Flot præsentation og gode cases du har taget med. Jeg synes dog, og som du selv er inde på, at testens validitet er vigtig at kende, derfor undre det mig lidt du ikke også nævnte den i din case gennemgang, eller var det mig som ikke hørte ordentligt efter? :)

    • Michael Aagaard Siger::

      Hej Nicolai – mange tak for kommentaren og de pæne ord om webinaret. Det er dejligt at få ros fra en CRO-ekspert som dig, der har erfaring fra hundredvis af tests!

      Rigtig god pointe og rigtig godt set! Testens validitet er naturligvis afgørende, og jeg burde egentlig lave et 80 minutters webinar om det alene ;-)

      I dette tilfælde er der dog tale om “LPO for begyndere”, og de 8 cases jeg har med, er ment som en måde at illustrere pointer med virkelige eksempler for at fremme fortåelsen for LPO hos begyndere. Min erfaring siger mig, at begynderpublikummet, der gerne vil lære om LPO, ville blive skuffet og falde fra, hvis jeg lagde ud med en introduktion til statisktisk signifikans, stikprøvestørrelse, standardafvigelse, etc. og gennemgik det for hver enkelt af de 8 cases, jeg har taget med. Så jeg vurderede, at det var bedst at slutte af med at gennemgå validitet, som et punkt for sig. Havde det været et webinar for øvede, havde jeg helt klart brugt mere tid på validiteten af de enkelte cases.

      Hvis du bruger tid her på bloggen, vil det fremgå, at jeg gennemgår testvaliditet i alle de enkelte casegennemgange, jeg har postet. En del af den fra webinaret finder du her på sitet, og de øvrige er på vej – inklusiv validitetsgennemgang ;-)

      Nordicconvert.dk ser spændende ud! Jeg glæder mig til at kigge nærmere på sitet og alle jeres cases. Jeg går ud fra, at I har dedikeret en masse indhold til testvaliditet, og at jeres resultater er grundigt underbygget ;-)

      - Michael

      • Hej michael,

        Helt enig med at, det nok ikke er en god ide at starte med en kedelig og halvnørdet validitetsdel, i en introduktion til konverteringsoptimering. Men jeg ser det som farligt når der konkluderes alt for meget ud fra enkelte test.. der findes rigtig mange gode test derude, der gang på gang modsiger en anden test. en del af grunden er måske at mange ikke bruger ret meget energi på hvergang validering eller at fortælle om den, når en test præsenteres, og det synes jeg personligt er synd, da en test hurtigt kan komme til at fremstå som en konklussion uden at tage højde for særdeles vigtige ting som; 1) testens validitet, men også 2) de besøgende, hvem er de? hvor kommer de fra? og hvad er deres motivation for at have klikket sig ind på siden.. de ting mangler ofte i cases og det er synd da det i nogen sammenhænge giver en utilstrækkeligt forståelse af cro, lpo osv.
        men som sagt, så synes jeg du laver en super præsentation:)

  7. min pointe var derfor, at du godt kunne have sagt et par ord om validiteten af de cases du gennemgik.

Kom med din kommentar!

*

Din email bliver ikke vist her på siden.

Få et do follow-link til din seneste artikel!