3 linjer webtekst = forbedring på 498% i signup til nyhedsbrev

Tjek mit gæsteindlæg på Morten Vadskærs blog. Jeg overtalte for nylig Morten til at teste en ny version af teksten i signup-formularen til Kondomaten.dk. Som casen viser, havde det en ret dramatisk effekt.

Denne case er et smukt eksempel på, at den gamle “What’s in it for me?”-vinkel holder 100%. Markedsføring handler i bund og grund om at vise potentielle kunder, at det, du tilbyder dem, har en konkret værdi. Det gælder også gratis tilbud.

Hvis ikke jeg kan se en værdi i det, du tilbyder mig, er jeg 100% ligeglad med, at det er gratis.

Tjek indlægget på Mortens blog her >>


Tjek de her relaterede artikler:

  1. Tjekliste til en landing page-tekst der konverterer – stil dig selv de her 8 spørgsmål
  2. Webtekst Der Konverterer 2: Case-gennemgang – forbedring på 112% ved at optimere landing page-teksten
  3. Landing page-case: Konverteringsrate løftet fra 46.9% til 53.1% med 1 overskrift og 2 linjer webtekst
Vær den første til at kommentere på dette indlæg!

Kom med din kommentar!

*

Din email bliver ikke vist her på siden.

Få et do follow-link til din seneste artikel!